playa pesquero - Reisverslag uit Baconao, Cuba van Monique - WaarBenJij.nu playa pesquero - Reisverslag uit Baconao, Cuba van Monique - WaarBenJij.nu

playa pesquero

Blijf op de hoogte en volg Monique

09 November 2014 | Cuba, Baconao

Goedemorgen uit een zeer heet Cuba

Vandaag is echt onze laatste dag, het is nu half negen en al bloedje heet .We ontwaakten vanochtend met een grote spin in onze kamer, maar gelukkig wilde de tuinman hem wel even voor ons weghalen. Pfff
Straks gaan we nog varen met een catamaran en als het lukt nog snorkelen. We zitten hier in hotel Playa Costa Verde en een schitterend resort.
Inmiddels heb ik gesnorkeld dankzij Michael, die was zo vriendelijk om me mee op sleeptouw te nemen, en zijn snorkelset uit te lenen. Mocht je dit lezen, alsnog bedankt.En het varen was heerlijk op een prachtige blauwe oceaan.
Morgen om kwart voor tien vertrekken we naar het vliegveld alwaar we om 13.45 terug zullen vliegen via Mexico en komen dinsdagochtend waar aan in een koud Nederland

• 09 November 2014 - 15:55

Henk:

geniet nog even van het mooie weer en een goede terugvlucht gewenst. groeten henk.

• 09 November 2014 - 16:13

Betty:

Zo hebben we mooi jullie kunnen volgen. Bijna over deze vakantie.
    Alvast een goede terug vlucht.
    En tot ziens weer.
    Betty

• 10 November 2014 - 20:29

Eleanah:

Dames,dames,

hopelijk een mooie laatste dag gehad en morgen dan toch maar weer naar huis.
    denk alvast na over de volgende grote vakantietrip, dan genieten wij ook al wat mee.

tot woensdag,

eleanah

• 11 November 2014 - 09:18

Hanny:

Een indrukwekkende vakantie, ben benieuwd naar de foto's

• 12 November 2014 - 20:36

Marjo:

Zo dames jullie hebben een mooie vakantie gehad zeg.

Goede vlucht, en weer welkom in ons landje!!!!

• 18 November 2014 - 21:23

Feikje:

Hey Monique!

Heb net alle reisverslagen gelezen, wat een fantastische reis hebben jullie gemaakt! Was erg leuk om allemaal te lezen. En ook heel handig voor ons als voorbereiding op onze reis naar Cuba in december. Hoop dat t net zo leuk gaat worden!