Cienfuegos - Reisverslag uit Cienfuegos, Cuba van Monique - WaarBenJij.nu Cienfuegos - Reisverslag uit Cienfuegos, Cuba van Monique - WaarBenJij.nu

Cienfuegos

Blijf op de hoogte en volg Monique

05 November 2014 | Cuba, Cienfuegos

Hier zijn we weer. We zitten inmiddels in Santiago de Cuba. Een rit van 300 km waar we ruim 5 uur over hebben gedaan. Het heeft ook nog geregend vanochtend, dat is op zich niet zo erg als je tenminste een ruiterwisser hebt die het doet, maar nadat Hinda hem heeft vast gezet met een elastiekje konden we onze reis vervolgen. We zitten nu, ja het is niet te geloven in een hotel met wifi.
De regen was van korte duur hoor, het is al de hele week 30 graden en in het binnenland bloedheet.

Even verder met het verslag van gisteren.
We hadden Cienfuegos bezocht met de fietstaxi en paard en wagen.

Ik mocht zelf op de bok zitten en het paard ging stoppen zodra hij de weg moest oversteken, als hij een seintje kreeg ging het weer verder. Heel schattig. Onderweg kwamen we ook nog een Nederlandse bus tegen die naar Barendrecht gaat. Best een eindje rijden. Toen we voorbij een apotheek kwamen zijn we even naar binnen gegaan, er waren twee mensen aan het "werk"maar de schappen waren nagenoeg leeg, geen medicijn te vinden.

Deze dag zit er weer op en morgen gaan we naar Sancti Spiritus